2013. január 26., szombat

Díj










A díjat nagyon szépen köszönöm Melinda Moonak!! :))♥





Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2.Válaszolj 11 kérdésere!
3.Írj 11 kérdést!
4.Küldd tovább 11 blognak!




1. Írj magadról 11 dolgot!



1. Vörös színű a hajam és zöldes barna a szemem.

2. Imádok olvasni, egy jó könyvet nem szeretek megnézni filmben,mert túlságosan is elrontják a képzeleteimet. :'D
3. Szeretek rajzolni (amiben én szerintem tehetséges vagyok).
4. Féléve gitározok és 7 éve hastáncolok.
5. Kedvenc színem a zöld és a lila. A kettő együtt pedig valami csodás összképet ad. :D
6. Kedvenc állatom a ló. Nagyon könnyen belopják magukat a szívembe, és nyugtató hatással vannak rám. :)
7. Imádom a zenét. Nyitott vagyok minden fajtára, de főleg  rock-ot szeretem. ^^
8. Szoktam verseket írni, de ezt nem rég kezdem el.
9. Gyakran mosolyra húzódik a szám, sokszor mosolygok, és a mosoly nekem egy alapfogalom! :D Szeretem a mosolygó embereket.! :))
10. Jobban szeretem a cicanadrágot mint a farmert. :)
11. Sose szoktam lealacsonyítani saját magamat! :D^^♥




2. Válaszolj 11 kérdésre!



1.Van testvéred? - Egy bátyám van. :)

2. Mi a kedvenc tv műsorod? - Elég sok van, de anime/manga fanatikus vagyok. Kedvencem a Naruto, Vampire knight és a kaichou wa maid - sama! :) A doramaák közül pedig a Playfull kiss! :))
3.Miért kezdtél el írni? - Nos! Már régóta szerettem volna írni egy sztorit és úgy gondoltam, hogy miért is ne! Ezért jöttek az ihletek és papírra vettetem gondolataim! :D
4. Ki a kedvenc férfi színészed? - Alex Pettyfer. :)
5. Ki(k) a kedvenc együttese(i)d? - Black Veil Brides, Three Days Grace, 2NE1, Skillet, black eyed peas. Őket imádom!! :D
5. Mi e kedvenc évszakod és miért? - Én mindegyiket imádom, mert mindegyiknek meg van a maga szépsége. De ha választani kéne, akkor a tavasz. Mert olyankor minden virágba borul és az illat ami a levegőben kering jó hatással van az elmémre! :)
6. Mi a kedvenc édességed? - A fagyi! :D
7. Mit csinálsz ha unatkozol? - Legtöbbször nem szoktam unatkozni, de ha mégis akkor vagy rajzolok vagy táncolok. :)
8. Ki a példa képed? -  A.J. Christian, Dr és Joe Vitale. (Főleg) őket nagyon tisztelem és becsülöm,mert tényleg hasznos dolgokat mutatnak/adnak a világnak! :)
9.  Kedvenc ételed? - Imádom az olasz, kínai és magyar ételeket! :D Szóval elég sok van. Nem vagyok válogatós. :)
10.Szeretsz nagy közönség előtt szerepelni? - Teljes mértékben! Lámpalázas vagyok egy kicsit, de az sose árt! ^^
11. Mi az ami téged a legjobban ösztönöz? - Ha valaki mélyen bele nézz a szemembe és azt mondja: "Megtudod csinálni!" :))




3. Írj 11 kérdést!



1. Hány éves vagy?

2. Milyen fajta természeted van, ideges vagy nyugodt?
3. Mi a kedvenc zene fajtád?
4. Van testvéred? 
5. Milyen színű a hajad?
6. Mennyire tiszteled önmagadat?
7. Mi az ami boldoggá tudd tenni? :)
8. Mi a kedvenc filmed? És ki benne a kedvenc szereplőd?
9. Tündér vagy szírén lennél legszívesebben? :D
10. Eltudod sírni magad megható történetek láttán?
11. Mi az ami téged a legjobban ösztönöz? :)





4.Akiknek küldöm! :)) ( most csak ennyinek tudtam. ) :))♥


















2 megjegyzés:

  1. Tehat aki ezt megcsinalja azoknak elkuldod a tortenetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak egy ilyen kedvesség! Nem feltétlen küldöm el, nem arról szól, csak szerintem így fejezzük ki egymás iránt a tiszteletet. :)

      Törlés