2013. február 10., vasárnap

Díj











A díjat nagyon köszönöm: maja



Szabályok:

1.Tedd ki a blogodra!
2.Írj öt dolgot magadról!
3.Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked!
4.Tegyél fel öt kérdést annak, akinek tovább küldöd!
5. Küld tovább öt embernek!




5 dolog rólam:

1. Imádom a zöld és a lila színt.
2. Vörös hosszú hajam van.
3. Nem szeretem a farmer nadrágot.
4. Rock zene függő vagyok.
5. Imádom a horror történeteket. :D


Maja kérdései:

1. Van kedvenc történeted? 
Nem igazán, mert szerintem mindegyik nagyon jó. :D Nehéz lenne így választani. ^^
2. MI vagy ki ösztönöz arra, hogy elkezdj egy saját történetet?
Legtöbbször saját magam, és azok a dolgok amik körülöttem történnek. :)
3. Mi a kedvenc tantárgyad? Miért? 
Először is a matek, mert imádom a logikai dolgokat. Szeretek gondolkozni, és rájönni dolgokra. Másodszor pedig az angol, mert jó érzés mikor más nyelven beszélhetek. :)
4.Volt olyan zene amelyik inspirált esetleg? Melyik ez a szám? :)
Engem nagyon sok zene inspirál. Ilyenkor úgy érzem, hogy bármire képes vagyok. Szilaj - Gyászos ez a dal. Ez a zene az ami a legjobban tudd inspirálni. Mert azt mondja, hogy soha ne adjuk fel! :)
5. Sok író élő forrást használ vagy megtörtént eseményt ír le. A történeted egyes jelenetei megtörténtek veled? :)
Igen, vannak olyan dolgok amik megtörténtek, de a nagyja kitalált. :)



5. Kérdés: 

1. Van e példa képed? Ha igen, akkor ki és miért ő? :)
2. Miben érzed magadat tehetségesnek? :)
3. Mi a kedvenc animéd? :)
4. Mennyire vagy vallásos? 
5. Mi az ami a legjobban örömet szerez neked? :)


Nekik Küldöm:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése